BUJ
Kāpēc lapā “Mani abonementi” uzrādās, ka mans pasūtijums ir derīgs līdz ..., lai arī esmu pakalpojumu abonējis uz neierobežotu periodu?
Sadaļā “Mani abonementi” tiek uzrādīts termiņš, līdz kuram veikta apmaksa par pakalpojumu. Tiklīdz tiks apstiprināts nākamais regulārais maksājums, šis datums tiks automātiski atjaunināts. Abonements ir aktīvs neierobežotu laiku.
Vai nepieciešams izrakstīties katru reizi, kad pārstāju lasīt KLIK?
Ja lietojat personīgo datoru vai citu personīgo iekārtu, izrakstīties nav nepieciešams. Nākamreiz, kad apmeklēsiet portālu, jūs jau būsiet autorizējies un varēsiet nekavējoties sākt lasīt. Lietojot svešus datorus, gan iesakām labāk izrakstīties.
Kas notiek, ja es neizrakstos?
Nākamreiz apmeklējot portālu, jūs jau būsiet autorizējies. Ja tomēr maksas saturs neatveras, uzklikšķiniet uz profila piktogrammas portāla galvenē. Ja tur būs poga “Pierakstīties”, tas nozīmē ka iepriekš esat izrakstījies un nepieciešams pierakstīties no jauna. Izrakstīšanos var izraisīt pārlūka sīkdatņu dzēšana vai arī to termiņa beigšanās.
Vai drīkstu dalīties ar saviem portāla pieejas datiem?
Profils ir paredzēts personīgai lietošanai vienam lietotājam un dalīšanās ar lietotāja ID nav atļauta. Daloties pieejas datos ar citām personām, tās varēs pievienot rakstiem komentārus, kas šajā gadījumā tiktu publicēti ar jūsu lietotājvārdu. Ja jums ir tiešsaistes žurnāla Klik abonements, dalīšanās ar saviem portāla pieejas datiem var rezultēties abonementa slēgšanā.
Kā es varu pārtraukt savu abonementu?
Abonementu varat atcelt sadaļā Mani abonementi. Poga Atcelt abonementu parādīsies, kad nospiedīsiet uz produkta nosaukuma. Ja sadaļā Mani abonementi parādās uzraksts Nav aktīvu abonementu vai neparādās poga Atcelt abonementu, rakstiet mūsu klientu servisa speciālistam uz palidzesim@tvnetgrupa.lv. E-pastā norādiet, kā tika veikta apmaksa par abonementu un ar kādu e-pasta adresi esat reģistrējies. Klientu speciālists jums atbildēs darba laikā: pirmdiena – ceturtdiena 9:00 – 18:00, piektdiena 9:00 – 15:00.
Vai saņemšu atpakaļ naudu, ja atcelšu abonementu?
Atceļot abonementu, jūs varēsiet lietot pakalpojumu līdz apmaksātā perioda beigām. Naudu saņemt atpakaļ nav iespējams.
Ko nozīmē abonements?
Tas nozīmē, ka jums nepieciešams veikt tikai pirmo maksājumu, bet katrs nākamais tiks veikts automātiski reizi mēnesī. Pārtraukt abonementu jūs ļoti vienkārši varēsiet jebkurā brīdī.
Kā es varu dzēst savu lietotāja profilu?
Dzēst lietotāja profilu iespējams, vienīgi sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistu rakstot e-pastu uz palidzesim@tvnetgrupa.lv; zvanot vai sūtot WhatsApp ziņu uz 26651515 (P-C 9-18; Pk 9-15).
Vai maksas saturu varu lasīt arī ārzemēs?
Protams.
Kā es varu rakstiem pievienot komentārus?
Lai komentētu, nepieciešams autorizēties portālā. To var izdarīt šeit.
Kāpēc es nevaru iegādāties gada abonementu?
Ja jums ir aktīvs tiešsaistes žurnāla Klik abonements, to ir nepieciešams atcelt. Pēc abonementa atcelšanas varēsiet iegādāties gada abonementu. Ja tomēr neizdodas iegādāties gada abonementu, sazinieties ar klientu servisa speciālistu, rakstot uz palidzesim@tvnetgrupa.lv vai zvanot uz 26651515 (P-C 9-18; Pk 9-15).
Vai pastāv iespēja iegādāties abonementu uzņēmuma darbiniekiem?
Jā, tiešsaistes žurnāla Klik abonementu iespējams iegādāties arī uzņēmuma darbiniekiem. Abonementu iespējams iegādāties, aizpildot anketu https://klik.tvnet.lv/par-klik-uznemumam vai sazinoties ar klientu servisa speciālisti, rakstot uz palidzesim@tvnetgrupa.lv vai zvanot uz 26651515 (P-C 9-18; Pk 9-15).
Kur varu redzēt informāciju par savu abonementu?
Informāciju par aktīvo abonementu varat aplūkot sadaļā Mani abonementi.